Looking For Anything Specific?

אלמוג בוקר / היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק.

אלמוג בוקר / היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק.. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. See full list on xnet.ynet.co.il לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בוקר התחיל את דרכו ככתב בעיתון זמן הנגב השייך לעיתוני מעריב. אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון.

אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי.

כת×'ת ×
כת×'ת ×"ש×'וע אלמו×' ×'וקר ו×"נער שרי×'ש את ישראל אייס from img.ice.co.il
אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב.

אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית.

הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. חדשות היום עם אלמוג בוקר. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה.

שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר.

אלמו×' ואיילת ×'וקר ל×
אלמו×' ואיילת ×'וקר ל×"משיך לחיות תחת ×"מתקפות ×'זיקים זו ×"ילמ×" Xnet from images1.ynet.co.il
הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. See full list on xnet.ynet.co.il יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי.

יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים.

ברור שיש לי דעות פוליטיות, אבל כתבי חדשות צריכים לשמור את הדעות שלהם לעצמם, הוא אומר. דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר.

9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים.

אלמו×' ×'וקר לא מ×'ין למ×
אלמו×' ×'וקר לא מ×'ין למ×" אומרים שאנחנו ×"ומים Facebook from lookaside.fbsbx.com
יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. רגע לפני פתיחת השנה, היא לא התביישה ושלחה לנו מכתב: השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. See full list on xnet.ynet.co.il חדשות היום עם אלמוג בוקר. הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה.

חודש וחצי לא הייתי בבית.

הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. See full list on xnet.ynet.co.il כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. See full list on xnet.ynet.co.il בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד.

Posting Komentar

0 Komentar